Ako nakupovať

orient-food
 

Ako nakupovať

Sme najväčším online predajcom s orientálnymi produktmi v Českej Republike. Od roku 2017 sme obslúžili niekoľko tisíc zákazníkov a odoslali sme viac ako 100 tisíc rôznych kusov produktov. 

Možnosti doručenia & ceny

 V tabuľke, ktorá je nižšie nájdete možnosti dopravy a ceny jednotlivých dopravcov, ktoré závisia od ceny a váhy vašej objednávky. V prípade že vaša objednávka je nad 40 kg, riešime dopravu individuálne a predovšetkým podľa vašich potrieb. Tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od dátumu vykonanej objednávky, alebo zaplatením v prípade platby vopred na účet.

 

a
Druh dopravy Cena objednávky pri nákupe pod 69 EUR Cena objednávky pri nákupe nad 70 EUR Dobierka

Zásielkovňa doručenie na adresu (Do 5Kg)

4€ O 0.80€
Zásielkovňa doručenie na adresu (Do 20Kg) 7.50€ O 0.80€

PPL (do 5Kg)

4.5€ O 0.80€
PPL (Do 40Kg) 6€ O 0.80€
Slovenská pošta (do 5Kg) 5.90€ O 0.80€
Slovenská pošta (do 10Kg) 8.50€ O 0.80€
Zásielkovňa Z-Point (Do 5Kg) 3.20€ O 0.80€
Zásielkovňa Z-Point (Do 10Kg) 5.20€ O 0.80€
GLS doručenie na adresu (Do 5Kg) 4.90€ O 0.80€
GLS doručenie na adresu (Do 10Kg) 5.90€ O 0.80€

  

Ceny uvedené vyššie sú podľa štandardného cenníku, môžu sa líšiť v závislosti na časovom období, alebo pokiaľ sa koná špeciálna akcia. V prípade , že je celková váha tovaru viac ako 20 kg, tovar rozdeľujeme do 2 - 3 samostatných balíkov, aby nedošlo k poškodeniu zásielky.

 

Doručenie produktov ihneď k odoslaniu & produkty skladom

Produkty označené “K odoslaniu” sú skladom a garantujeme ich doručenie do 2-3 pracovných dní od vykonania a zaplatenia objednávky.

 

Doručenie produktov do 14 dní

Produkty s označením “ Doručenie do 14 dní” pravidelne objednávame a garantujeme ich dostupnosť a doručenie do 14 dní.

Po dokončení objednávky vás budeme priebežne informovať o približnom dátume doručenia. 

  • Ako zaplatiť? arrow
    • Platba na účet

      Pokiaľ ste si vybral spôsob platby - prevodom na účet, tak po dokončení objednávky vám doručíme zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Expedícia zásielky môže byť ovplyvnená termínom uhradenia platby- tovar expedujeme až po pripísaní platby na účet.

    • Platba na dobierku

      Preferujete za tovar zaplatiť pri prevzatí u prepravcu ? Ako spôsob platby zvoľte “Dobierka”, za tovar zaplatíte hotovosťou , alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky.

    • Platba kartou online (GoPay)-

      Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez platobnú bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku.

  • Doručenie zásielkyarrow
    • Ako sa dozviem , že zásielka bolo odoslaná?

      Hneď po odoslaní objednávky vám zašleme email s číslom, pomocou ktorého môžete sledovať vašu objednávku. Všetky objednávky zatiaľ odosielame z našeho centrálneho skladu v Prahe, doručenie môže trvať aj 4 pracovné dni.

    • Mám problém s doručením

      Máte problém s doručením vašej zásielky a dodávateľ nedodrží predom dohodnutý termín doručenia ? Kontaktujte nás- urobíme všetko preto, aby vaša zásielka bola doručená keď sa vám to bude hodiť.

  • Vaša objednávka
    • Zmena vo vašej objednávke

      Prajete si zmeniť spôsob dopravy alebo miesto doručenia ? Vašu požiadavku začneme hneď riešiť s dopravcom.

    • Zrušenie objednávky počas 14 dňovej lehoty

      Tovar, ktorý si u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu behom 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky, okrem tých, ktoré boli vyhotovené v rámci obchodnej a podnikateľskej činnosti, pokiaľ je na faktúre uvedené IČO. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach>

    • Poškodený tovar

      Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím skontrolujte tovar. Pokiaľ je niektorý tovar poškodení, pošlite nám fotografiu zásielky na našu emailovú adresu info@orient-food.sk , poškodený tovar vám vymeníme alebo vám pošleme peniaze naspäť.

    • Nekompletný alebo nesprávny tovar ?-

      Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Registrácia a užívateľský účet
    • Prečo sa zaregistrovať?

      Pre všetkých nových užívateľov sme si pripravili zľavu 5%. Zľava sa vzťahuje na všetok tovar a to bez ohľadu na aktuálne prebiehajúce zľavy pokiaľ nieje inak uvedené v “promo akciách”. Zľava sa aplikuje automaticky a to po prvom úspešnom vybavení objednávky. Zaregistrovať sa môžete jednoducho TU Po úspešnej registrácií vám pošleme email s potvrdením.

    • Môj účet

      Užívateľský účet vám prinesie veľa výhod ako napríklad: stav vašej objednávky, všetky potrebné doklady, obľúbený tovar a možnosť jednoducho nakúpiť podľa vašej predchádzajúcej objednávky.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie