Ako nakupovať

Ako nakupovať
Sme najväčším online predajcom s orientálnymi produktmi v Českej Republike. Od roku 2017 sme obslúžili niekoľko tisíc zákazníkov a odoslali sme viac ako 100 tisíc rôznych kusov produktov.
Možnosti doručenia & ceny
V tabuľke, ktorá je nižšie nájdete možnosti dopravy a ceny jednotlivých dopravcov, ktoré závisia od ceny a váhy vašej objednávky. V prípade že vaša objednávka je nad 40 kg, riešime dopravu individuálne a predovšetkým podľa vašich potrieb. Tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od dátumu vykonanej objednávky, alebo zaplatením v prípade platby vopred na účet.
Druh dopravy | Cena objednávky pri nákupe pod 69 EUR | Cena objednávky pri nákupe nad 70 EUR | Dobierka |
---|---|---|---|
GLS na adresu |
3.7€ | O€ | 1.40€ |
GLS Parcelshop | 3.30€ | O€ | nemožno |
Ceny uvedené vyššie sú podľa štandardného cenníku, môžu sa líšiť v závislosti na časovom období, alebo pokiaľ sa koná špeciálna akcia. V prípade , že je celková váha tovaru viac ako 20 kg, tovar rozdeľujeme do 2 - 3 samostatných balíkov, aby nedošlo k poškodeniu zásielky.
Doručenie produktov ihneď k odoslaniu & produkty skladom
Produkty označené “K odoslaniu” sú skladom a garantujeme ich doručenie do 2-3 pracovných dní od vykonania a zaplatenia objednávky.
Doručenie produktov do 14 dní
Produkty s označením “ Doručenie do 14 dní” pravidelne objednávame a garantujeme ich dostupnosť a doručenie do 14 dní.
Po dokončení objednávky vás budeme priebežne informovať o približnom dátume doručenia.
- Ako zaplatiť?
- Platba na účet
Pokiaľ ste si vybral spôsob platby - prevodom na účet, tak po dokončení objednávky vám doručíme zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Expedícia zásielky môže byť ovplyvnená termínom uhradenia platby- tovar expedujeme až po pripísaní platby na účet.
- Platba na dobierku
Preferujete za tovar zaplatiť pri prevzatí u prepravcu ? Ako spôsob platby zvoľte “Dobierka”, za tovar zaplatíte hotovosťou , alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky.
- Platba kartou online (GoPay)-
Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez platobnú bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku.
- Platba na účet
- Doručenie zásielky
- Ako sa dozviem , že zásielka bolo odoslaná?
Hneď po odoslaní objednávky vám zašleme email s číslom, pomocou ktorého môžete sledovať vašu objednávku. Všetky objednávky zatiaľ odosielame z našeho centrálneho skladu v Prahe, doručenie môže trvať aj 4 pracovné dni.
- Mám problém s doručením
Máte problém s doručením vašej zásielky a dodávateľ nedodrží predom dohodnutý termín doručenia ? Kontaktujte nás- urobíme všetko preto, aby vaša zásielka bola doručená keď sa vám to bude hodiť.
- Ako sa dozviem , že zásielka bolo odoslaná?
- Vaša objednávka
- Zmena vo vašej objednávke
Prajete si zmeniť spôsob dopravy alebo miesto doručenia ? Vašu požiadavku začneme hneď riešiť s dopravcom.
- Zrušenie objednávky počas 14 dňovej lehoty
Tovar, ktorý si u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu behom 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky, okrem tých, ktoré boli vyhotovené v rámci obchodnej a podnikateľskej činnosti, pokiaľ je na faktúre uvedené IČO. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach>
- Poškodený tovar
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím skontrolujte tovar. Pokiaľ je niektorý tovar poškodení, pošlite nám fotografiu zásielky na našu emailovú adresu info@orient-food.sk , poškodený tovar vám vymeníme alebo vám pošleme peniaze naspäť.
- Nekompletný alebo nesprávny tovar ?-
Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
- Zmena vo vašej objednávke
- Registrácia a užívateľský účet
- Prečo sa zaregistrovať?
Všetkým registrovaným používateľom zasielame newsletter o plánovaných dodávkach nového tovaru, aby si ho mohli objednať medzi prvými a takisto vieme na základe požiadavky registrovaného zákazníka doskladniť tovar, ktorý bežne v ponuke nemáme. TU Po úspešnej registrácií vám pošleme email s potvrdením.
- Môj účet
Užívateľský účet vám prinesie veľa výhod ako napríklad: stav vašej objednávky, všetky potrebné doklady, obľúbený tovar a možnosť jednoducho nakúpiť podľa vašej predchádzajúcej objednávky.
- Prečo sa zaregistrovať?